сряда, 5 декември 2007 г.

Позицията ми отностно Jabse.com

Ако искате да намерите това, което не ви трябва и само резултати, в които няма нищо общо с това, което търсите използвайте т.н. "българската търсачка jabse.com"

Аз често съм се чудил защо тази бъгня се нарича търсачка.

Сигурно ще си кажете как стигам до този извод.

Ето един прост пример:
Ако напишем "математика" в google.bg ще ми излезе най-големия български сайт за математика - math10.com, следват резултати от wiki и т.н.

Ако напиша същото в jabse.com първия резултат е някъква страница от окултна енциклопедия, втория резултат е търсене в pomagalo.com, третия курсове по български или с други думи освен глупости несвързани с това което търся няма.

Или с други думи, ако искате да се върнете назад във времето на търсачките използвайте jabse.com. Чудя се дали и google в началото на своето прохождане е давало толкова неадекватни резултати!

1 коментар:

  1. То това горе-долу.
    Един форум ми го индексирало като "секс с животни" на първа позиция. Щото в една тема се обясняват как се гледат домашни животни както хамстери и морски свинчета, а някой имал в подписа си "секс...".
    За да е по-интересно, резултатите от търсене (явно с цел популяризация) се индексират от Google. И сега като пусна търсене за въпросния форум това ми излиза на първа страница. Ужас.
    Поне да проверяваше някога за промени в сайта.

    ОтговорИзтриване